مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 10:352023-01-01سياسي

روزهای ناسالم تهران درحال رسیدن به 130 روز است


روزهای ناسالم تهران درحال رسیدن به 130 روز است و و سالانه 26 هزار نفر به دلیل آلودگی هوا جان خود را از دست می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر قائمی عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور یکصد و هجدهمین جلسه شورای شهر تهران و با اشاره به آلودگی هوای تهران گفت: در خصوص آلودگی هوا نامه ای خطاب به قوای سه گانه تهیه و به تأیید اعضای شورای شهر تهران رسیده است.

وی ادامه داد: در این نامه گفته شده است که روزهای ناسالم تهران درحال رسیدن به 130 روز است و و سالانه 26 هزار نفر به دلیل آلودگی هوا جان خود را از دست می دهند.

قائمی گفت: تعدادی از شهرهای کشور مانند تهران هستند و با انجام برنامه های مناسب مانند گسترش حمل و نقل عمومی و ساماندهی به خودروهای دیزلی می توان از گسترش آلودگی هوا جلوگیری کرد.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به رسیدگی به قانون هوای پاک گفت: تا زمانی که تمام قوای کشور همپای یکدیگر وارد میدان نشوند نمی توان مشکل آلودگی هوا را رفع کرد.

وی درباره راهکارهای کاهش آلودگی هوای تهران گفت: باید به اسقاط خودروهای فرسوده کمک کرد همچنین توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی نقش مهمی برای حل مشکل آلودگی هوا است و کمک به تسیهل تبدیل موتورسیکلت های بنزینی به برقی یکی از مهمترین راهکارهای کاهش آلودگی هوا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای ناسالم تهران درحال رسیدن به 130 روز است

روزهای ناسالم تهران درحال رسیدن به 130 روز است