مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 08:402023-01-01سياسي

ایجاد مسیر شهری جدید در راستای تردد آسان تر در یزد


رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد اعلام کرد: در راستای کاهش بار ترافیکی بلوار جمهوری اسلامی و تسهیل در عبور و مرور مسیر دروازه قرآن تا فرودگاه، - عملیات اجرایی فاز دوم بلوار ولایت آغاز خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شورای شهر یزد، محمدعلی اعتباری در جلسه کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد و در جمع معاونین و مدیران عمرانی شهرداری گفت: فاز دوم بلوار ولایت، از میدان آیت الله اعرافی تا تقاطع شهدای ابرندآباد جهت اتصال به دروازه قرآن در دستور کار قرار گرفته است که طول این مسیر کمتر از مسیر قبلی بوده و عرض آن بیشتر خواهد بود و در نتیجه شهروندان با ایمنی بیشتر و در مدت زمان کوتاه تری به مقصد خواهند رسید.

وی افزود: بعد از ایجاد و تکمیل این مسیر، دسترسی شهرهای زارچ، اشکذر، میبد و اردکان به فرودگاه راحت تر شده و ارتباط با آزادشهر با اجرای این طرح از طریق بلوار سرگرد سامعی، بلوار ولایت و بلوار آزادگان تسهیل خواهد شد.

رییس کمیسیون عمران شورای شهر یزد در پایان با اشاره به این که هم اکنون قسمتی از آزادسازی این بلوار با محوریت منطقه یک شهرداری صورت پذیرفته است، اظهار کرد: در کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد این موضوع با حضور متولیان امر از حوزهای عمران و شهرسازی بررسی شد و در جلسات بعدی کمیسیون، با دعوت از مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد مسیر شهری جدید در راستای تردد آسان تر در یزد

ایجاد مسیر شهری جدید در راستای تردد آسان تر در یزد