مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 07:402023-01-01اجتماعي

توضیح محیط زیست درباره اکتشافات نفتی در پناهگاه حیات وحش یخاب


معاون اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با بیان اینکه محدوده مطالعات اکتشافی هیدروکربنی 8کیلومتر با تپه های ماسه ای پناهگاه یخاب تلاقی دارد، - درباره ابعاد این پروژه توضیحاتی داد.

حسین اکبری در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه فعالیت اکتشافی شرکت مدیریت اکتشاف نفت در آران و بیدگل مسبوق به سابقه بوده و یک دهه پیش نیز مطالعاتی در این خطه انجام شده است، اظهار داشت: طرح اکتشافی جدید ماهیت مطالعاتی، پژوهشی و تحقیقاتی داشته و تخریبی و حفاری نبوده است.

وی با اشاره به اینکه طرح اکتشافی از لحاظ فنی به دو صورت و در دو محدوده انجام شده، افزود: محدوده مطالعاتی بزرگ این طرح خارج از پناهگاه حیات وحش یخاب بود و منطقه وسیعی در مجاورت ضلع جنوبی دریاچه نمک را شامل می شد که مطالعات اکتشافی این محدوده بصورت بلوک بندی و شبکه ای و برداشت داده های سه بعدی انجام می شود.

معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با بیان اینکه مطالعات محدوده اکتشافی دوم که با بخشی از پناهگاه یخاب تلاقی داشته به صورت دو بُعدی و خطی انجام شده است، ادامه داد: طی ماه های گذشته شرکت مدیریت اکتشاف نفت مکاتبات و هماهنگی هایی با محیط زیست داشتند زیرا محدوده خطی اول، تلاقی قابل توجهی با پناهگاه یخاب داشت و ما تاکید داشتیم که پروژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح محیط زیست درباره اکتشافات نفتی در پناهگاه حیات وحش یخاب

توضیح محیط زیست درباره اکتشافات نفتی در پناهگاه حیات وحش یخاب