مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 05:052023-01-01ورزشي

انتخابات فدراسیون اسکواش در هاله ای از ابهام/ مجمع با چند کاندیدا برگزار خواهد شد؟


انتخابات فدراسیون اسکواش با توجه به شرایط تأیید صلاحیت کاندیداهایش همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد و مشخص نیست انتخابات با چند نامزد برگزار خواهد شد.

- به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، 14 آذرماه بود که قرار بود با برگزاری انتخابات فدراسیون اسکواش طلسم انتخابات فدراسیون های ورزشی بعد از نیم سال شکسته شود، اما اتفاقات درون مجمع پس از برگزاری منجر شد تا مجمع انتخاباتی اسکواش لغو شود.

ماجرا از آن جایی شروع شد که پس از برگزاری رسمی مجمع انتخاباتی به یکی از کاندیدای حاضر در مجمع اعلام کردند که صلاحیت وی تأیید نشده است و باید مجمع را ترک کند.

این اتفاق که کمی وزارت ورزش را به حاشیه برد، چرا که اگر صلاحیت کاندیدا تأیید نمیشد برای او کارت حضور در مجمع صادر نمی شد.

پس از این اتفاق امیر عزیزی پور کاندیدایی بود که مجمع را ترک کرد و بعد از این موضوع 21 نفر از اعضای مجمع جلسه را ترک کردند تا مجمع انتخاباتی از رسمیت بیافتد و در نهایت انتخابات این فدراسیون لغو شود.

حالا طبق اعلام جدید دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی، فردا 12 دی ماه انتخابات فدراسیون اسکواش برگزار خواهد شد تا این فدراسیون رییس خود را بشناسد.

ابهامی که در انتخابات فدراسیون اسکواش وجود دارد این است که هنوز به طور دقیق مشخص نیست انتخابات با 2 کاندیدا برگزار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات فدراسیون اسکواش در هاله ای از ابهام/ مجمع با چند کاندیدا برگزار خواهد شد؟

انتخابات فدراسیون اسکواش در هاله ای از ابهام/ مجمع با چند کاندیدا برگزار خواهد شد؟