مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 23:452022-12-31اقتصادي

متخلفین اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد بیش از 933 میلیارد محکوم شدند


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد از محکومیت 933 میلیارد و 753 میلیون ریالی متخلفین اقتصادی در سه حوزه قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو و درمان، - ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد از محکومیت 933 میلیارد و 753 میلیون ریالی متخلفین اقتصادی در سه حوزه قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو و درمان، کالا و خدمات در این استان خبر داد.

سید حمزه لقمانی در جمع خبرنگاران گفت: تا پایان آذرماه سال جاری از هشت هزار 836 فقره پرونده تخلفات اقتصادی در مجموع بالغ بر 933 میلیارد و 753میلیون ریال محکومیت مالی برای محکومین قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو و درمان، کالا و خدمات در استان صادر شده است.

وی اظهار کرد: تعداد دو هزار 561 بازرسی در گشت های مشترک این اداره با دستگاه های متولی از جمله سازمانها و دستگاههای نظارتی، دادستانی، اطلاعات سپاه، اداره کل اطلاعات، جهاد کشاورزی، سازمان صمت، دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی، بسیج اصناف، اتاق اصناف که نظارت بر امر اقتصاد را عهده دار هستند انجام گرفت.

لقمانی عنوان کرد: این سازمان به عنوان ملجاء و مرجع رسیدگی به تخلفات اقتصادی در بخشهای مختلف دولتی و خصوصی بوده که بر اساس قوانین موضوعه با متخلفین برخورد می نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متخلفین اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد بیش از 933 میلیارد محکوم شدند

متخلفین اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد بیش از 933 میلیارد محکوم شدند