مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 20:502022-12-31اجتماعي

پرونده مدیریت پسماند شهرداری کیلان به دادسرای دماوند ارسال شد


رییس اداره و فرمانده یگان حفاظت محیط زیست دماوند از ارسال پرونده مدیریت پسماند شهرداری کیلان به دادسرای این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نقی میرزا کریمی عصر شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در راستای مصوبات کمیته پسماند فرمانداری دماوند چندین اخطاریه زیست محیطی جهت پاکسازی محل دفن زباله غیرمجاز مابین کیلان و روستای زیارت برای شهرداری کیلان صادر شد، اما اقدام مؤثری برای پاکسازی محل صورت نگرفت.

وی افزود: طبق ماده هفت قانون مدیریت پسماند، مدیریت پسماندهای عادی در محدوده و حریم شهر بر عهده شهرداری می باشد و اداره محیط زیست به استناد ماده 23 قانون مذکور نظارت و مسئولیت حسن اجرای این قانون را بر عهده دارد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست دماوند گفت: پیرو گزارشات مردمی و گزارشات محیط بانان یگان حفاظت (ضابطین دادگستری) مبنی بر عدم پاکسازی محل مورد نظر، این اداره در راستای وظایف پرونده مدیریت پسماند شهرداری کیلان را به دادسرای دماوند جهت پیگیری قضایی ارسال کرد.

وی از شهرداران و دهیاران خواست تا در اسرع وقت نسبت به انجام وظایف و پاکسازی نقاط آلوده محدوده و حریم شهر و روستاها اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده مدیریت پسماند شهرداری کیلان به دادسرای دماوند ارسال شد

پرونده مدیریت پسماند شهرداری کیلان به دادسرای دماوند ارسال شد