مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 15:352022-12-31فرهنگي

برگزیدگان بیست وهفتمین جشنواره تئاترفجر منطقه یک( کرمانشاه) معرفی شدند


آیین اختتامیه بیست وهفتمین جشنواره تئاترفجر منطقه یک( کرمانشاه) پس از سه روز برگزاری در این استان با معرفی چهار اثر نمایشی به جشنواره بین المللی تئاتر فجر به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آیین اختتامیه بیست وهفتمین جشنواره تئاترفجر منطقه یک( کرمانشاه)  صبح امروز شنبه دهم دی ماه ساعت 10 صبح با حضور کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی، علی صفدری مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان کرمانشاه و دبیر جشنواره تئاتر منطقه یک کرمانشاه، کوروش زارعی دبیر چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، داوران، هنرمندان و جمعی از اهالی رسانه در تالار تئاتر شهر کرمانشاه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، علی صفدری، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه و دبیر جشنواره منطقه ای یک با ابراز خرسندی از اینکه پس از 7 سال استان کرمانشاه اولین میزبان جشنواره های منطقه ای فجر بوده است، گفت: در این دوره ما میزبان حدود 250 هنرمند از 9 استان کشور بودیم.

منطقه اول کرمانشاه بود واستان های بوشهر، مازندران و فارس دیگر میزبانان این رویداد هنری، ارزشمند و پر شور و نشاط هستند.

  او در ادامه از کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی کشور تشکر کرد که با تلاش و پیگیری چراغ را تئاتر روشن کرده است و ادامه داد: دو ماه است که به همراه همه همکاران مان تلاش کردیم میزبان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان بیست وهفتمین جشنواره تئاترفجر منطقه یک( کرمانشاه) معرفی شدند

برگزیدگان بیست وهفتمین جشنواره تئاترفجر منطقه یک( کرمانشاه) معرفی شدند