مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 15:302022-12-31اجتماعي

ورود سامانه بارشی به تهران از چهارشنبه


آسمان تهران فردا (11 دی ماه) صاف تاکمی ابری و غبارآلود با حداقل دمای 3 و حداکثر دمای 10 درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (12 دی ماه) صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی با حداقل دمای 2 و حداکثر دمای 10 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از  ایسنا، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان صاف تاکمی ابری، ماندگاری هوای سرد و وارونگی دما و از اواخر وقت چهارشنبه ورود سامانه بارشی پیش بینی می شود.

 بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی و پیش یابی مدل های عددی ضمن تایید هشدار آلودگی سطح نارنجی شماره 8، وضعیت جوی استان تهران طی چند روز آینده صاف تا کمی ابری همراه با پایداری و سکون نسبی جو، ماندگاری هوای سرد و وارونگی دما در مناطق پرتردد شهری و صنعتی استان غبار آلود همراه با انباشت آلاینده ها و به دنبال آن تداوم کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

از اواخر وقت چهارشنبه (14 دی) با ورود سامانه بارشی به استان به تدریج همراه با افزایش ابرناکی وزش باد و بارش های برف و باران به ویژه در ارتفاعات خواهد بود تا روز چهار شنبه تغییرات دمایی خاصی وجود ندارد از روز چهارشنبه و طی روز پنجشنبه با فعالیت سامانه بارشی بر روی، استان کاهش تدریجی دما دور از انتظار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی به تهران از چهارشنبه

ورود سامانه بارشی به تهران از چهارشنبه