مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 13:302022-12-31سياسي

خط 2 متروی کرج به فردیس متصل می شود


 نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: با توجه به اراده ای که در جهت تکمیل پروژه قطار شهری کرج شکل گرفته، درصدد هستیم که ادامه خط دو قطار شهری را به فردیس برسانیم؛ - برای این منظور باید شهرداری فردیس پیگیری و جدیت ویژه ای داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی عبداللهی روز شنبه 10 دی ماه در جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه های بیمارستانی استان و بازدید از آخرین اقدامات صورت گرفته در جهت تکمیل بیمارستان دولتی فردیس (شهید سردار قاسم سلیمانی) ضمن اخذ گزارش پروژه های بیمارستانی به آفرین و سردار قاسم سلیمانی در شهرستان فردیس و بیمارستان دولتی کمالشهر در شهرستان کرج، دستور لازم را جهت تسریع در روند امور صادر کرد.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت ایجاد مرکز انتقال خون و بانک خون در شهرستان فردیس، گفت: برای این منظور از شورای اسلامی شهر و شهرداری فردیس انتظار می رود که طی همکاری و تعامل با دانشگاه علوم پزشکی استان نسبت به ایجاد ساختمان این مرکز اقدام کنند.

عبداللهی افزود: تمامی شهرداری های استان باید اعتبارات حاصل از ارزش افزوده را در راستای عمران و آبادانی شهرها مورد استفاده قرار دهند.

وی ادامه داد: باید ضمن برنامه ریزی براساس زمانبندی دقیق، پروژه های نیمه کاره شهری تکمیل شود و پروژه های موثر به منظور رفاه و آسایش مردم طراحی و اجرایی شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط 2 متروی کرج به فردیس متصل می شود

خط 2 متروی کرج به فردیس متصل می شود