مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 12:002022-12-31اقتصادي

مبلمان شهری تصویر زنده فرهنگ بومی برای جذب گردشگران


به گفته کارشناسان زیادی برندینگ شهری رابطه مستقیمی با تصویر ذهنی گردشگران دارد و در بهبود اقتصاد گردشگری و جذب گردشگر موثر است.

از آنجایی که مشهد شهری است که اقتصاد بخش زیادی از آن بر پایه گردشگری بنا شده، - باید به شیوه های مختلف از جمله توجه به مبلمان شهری راهی برای ساخت تصویری مناسب از شهر در ذهن گردشگران پیدا کرد.

مشهد هر سال میزبان تعداد زیادی زائر و گردشگر است که همین تعداد صنعت گردشگری در دومین کلان شهر کشور با چالش روبه رو کرده است و این سوال ها را در ذهن ایجاد می کند که چگونه می توان ماندگاری گردشگران را افزایش داد؟ آیا ایجاد مبلمان شهری متناسب با هویت بومی در توسعه گردشگری تاثیرگذار خواهد بود؟ آیا تلاش مدیران شهری مشهد برای ایجاد فضایی دلنشن برای ساکنان و گردشگران کافی بوده است؟ احمد دیناری، معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی، در پاسخ به این سوالات در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مبلمان شهری با بهبود برندینگ شهر در گردشگری تاثیر زیادی می گذارد.

اصول به کارگیری مبلمان شهری استفاده از هویت بومی شهر در ساخت و طراحی مبلمان است.

وی افزود: پیوند المان ها و مبلمان شهری با فرهنگ شهر جذابیت بیشتری برای گردشگران ایجاد می کند و راهی برای نشان دادن هویت شهری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبلمان شهری تصویر زنده فرهنگ بومی برای جذب گردشگران

مبلمان شهری تصویر زنده فرهنگ بومی برای جذب گردشگران