مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 11:552022-12-31سياسي

نماینده مجلس: اجرای طرح ساماندهی زندانیان زیر 18 سال در البرز ضروری است


متاسفانه در خصوص تراکم جمعیت کیفری در زندان های استان البرز با چالش های مهمی روبرو هستیم و برای رفع این مشکلات نیاز به مساعدت جدی از سوی مسوولان کشوری و استانی است.

- متاسفانه در خصوص تراکم جمعیت کیفری در زندان های استان البرز با چالش های مهمی روبرو هستیم و برای رفع این مشکلات نیاز به مساعدت جدی از سوی مسوولان کشوری و استانی است.

نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح ساماندهی زندانیان زن و افراد زیر 18 سال در زندان های استان البرز ضروری است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین؛ علیرضا عباسی روز شنبه در بازدید از زندان فردیس افزود: این گونه زندانیان باید از لحاظ ساختاری، فیزیکی،آموزشی و تربیتی به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرند.

  وی بیان کرد: اجرای طرح های مهارتی و آموزشی برای زنان و افراد زیر 18 سال در زندان ها باید با جدیت دنبال شود.

  عباسی با تاکید بر رسانه ای کردن اقدامات خوب صورت گرفته در زندان ها گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین را مطرح فرمودند باید نبض روایتگری در دستان ما باشد تا بیگانگان نتوانند خلاف واقعیت علیه کشور ما سیاه نمایی کنند.

  وی افزود: تصور عوام از زندان های ایران چیزی شبیه زندان ابوغریب است اما در عمل زندان های ایران همانند یک دانشگاه است و باید تلاش شود تا این اقدامات پررنگ تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: اجرای طرح ساماندهی زندانیان زیر 18 سال در البرز ضروری است

نماینده مجلس: اجرای طرح ساماندهی زندانیان زیر 18 سال در البرز ضروری است