مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 11:102022-12-31فرهنگي

عصرنشینی هنر و اندیشه «دیدار» با موضوع «سوگ نگاری در آیین عزاداری»+ صوت


چهل و پنجمین محفل عصرنشینی هنر و اندیشه «دیدار» با موضوع “سوگ نگاری در آیین عزاداری” و نگاهی به مجموعه پوسترهای هیئت حماسه و هنر، عصر دوشنبه پنجم دی ماه به همت پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری فارس چهل و پنجمین محفل عصرنشینی هنر و اندیشه دیدار با موضوع سوگ نگاری در آیین عزاداری و نگاهی به مجموعه پوسترهای هیئت حماسه و هنر، با حضور کاظم رجبعلی؛ عضو علمی مدرسه دانشجویی قرآن و عترت، مسیحا ربیعی؛ مدرس طراحی در دانشگاه تهران و شهید رجایی، حمیده حسینعلی زاده؛ طراح گرافیک و کارشناس هنری و محمدرضا وحیدزاده، پژوهشگر هنر و دبیر نشست برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، چهل و پنجمین محفل عصرنشینی هنر و اندیشه دیدار با پخش تیزری مربوط به پوسترهای هیئت حماسه و هنر آغاز شد و کاظم رجبعلی، عضو علمی مدرسه دانشجویی قرآن و عترت با اشاره به میزان تاثیرگذاری پوسترهای طراحی شده خطاب به فعالان این هنر گفت: پرکار باشید و به کثرت تولیدات خود توجه کنید و اینقدر بند کیفیت نباشید.

*هنرمند باید فعال باشد وی پوسترها را بهترین سلاح های جنگی این روزگار دانست و تاکید کرد: امروزه هماوردی، هماوردی رسانه ها است؛ بنابراین هنرمند باید بیش از قبل فعال باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصرنشینی هنر و اندیشه «دیدار» با موضوع «سوگ نگاری در آیین عزاداری»+ صوت

عصرنشینی هنر و اندیشه «دیدار» با موضوع «سوگ نگاری در آیین عزاداری»+ صوت