مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 11:052022-12-31اقتصادي

کمیته امداد امسال باید 500 هزار شغل ایجاد کند


 کمیته امداد امسال باید 500 هزار شغل در کشور ایجاد کند که 50 درصد این میزان برای غیرمددجویان است که 25 میلیارد تومان وام چهار درصد با تصویب مجلس به این امر اختصاص یافته است.

- ایسنا/یزد رییس کمیته امداد کشور اعلام کرد: کمیته امداد امسال باید 500 هزار شغل در کشور ایجاد کند که 50 درصد این میزان برای غیرمددجویان است که 25 میلیارد تومان وام چهار درصد با تصویب مجلس به این امر اختصاص یافته است.

مرتضی بختیاری در جریان سفر به استان یزد و در دیدار با نماینده ولی فقیه در این استان، ضمن اعلام این خبر، رقم اشتغالزایی استان یزد را در سال جاری بسیار خوب دانست و گفت: مجلس یازدهم هم در بحث مسکن و اشتغال و مستمری و سایر حمایت ها از محرومان، حمایت خوبی از کمیته امداد داشت.

وی با اشاره به اینکه 21 هزار و 573 خانوار در یزد زیر پوشش کمیته امداد هستند، افزود: سهمیه اشتغال در استان یزد بالغ بر 5 هزار فرصت شغلی بوده است که این نشان از همت استان برای اشتغالزایی برای محرومان دارد بختیاری در ادامه اظهار کرد: مشارکت خیران استان یزد در تمامی طرح های کمیته امداد بی نظیر بوده است به نحوی که تنها در طرح محسنین، 20 هزار حامی در سطح استان داریم.

به گفته این مسئول، خیران یزد بالغ بر 41 میلیارد تومان وجه نقد به حساب اکرام و ایتام در سال 1400 واریز کردند که این رقم در 9 ماهه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته امداد امسال باید 500 هزار شغل ایجاد کند

کمیته امداد امسال باید 500 هزار شغل ایجاد کند