مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 10:152022-12-31سياسي

راهیابی 20 بانوی خراسان جنوبی به جشنواره «مهربانو»


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از شرکت هزار و 860 نفر از بانوان استان در جشنواره «مهربانو» خبر داد و گفت: 20 نفر از این افراد به مرحله کشوری راه یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام احمدرضایی مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای سالم سازی محیط خانواده از طریق معرفی بانوان مؤمن موفق با رویکرد کنشگر اجتماعی جشنواره مهربانو برگزار می شود.

وی افزود: برجسته سازی نقش اجتماعی بانوان خراسان جنوبی و تجربه نگاری از فعالیت های بانوان مسجدی برای استفاده دیگر افراد از هدف های برگزاری این جشنواره می باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به شرکت هزار و 860 نفر از بانوان استان در جشنواره مهربانو تصریح کرد: خراسان جنوبی از لحاظ شرکت در این جشنواره رتبه اول کشوری را به دست آورده است.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه پس از داوری آثار ارسالی شرکت کنندگان خراسان جنوبی تعداد 20 بانوان استان به مرحله کشوری جشنواره مهربانو راه یافتند.

وی یادآور شد: در نهایت سه نفر از شرکت کنندگان در جشنواره مهربانو به مرحله کشوری راه پیدا می کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: بسیاری از این بانوان همسران امامان جماعات فعال در روستاها، بانوان فعال مسجدی، بانوان فعال در حل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی 20 بانوی خراسان جنوبی به جشنواره «مهربانو»

راهیابی 20 بانوی خراسان جنوبی به جشنواره «مهربانو»