مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 08:152022-12-31اقتصادي

اسنادی که ادعای خلاف واقع روحانی را آشکار می کند


رییس جمهور سابق در شرایطی که تبعات مدیریت فاجعه بار او همچنان گریبان گیر اقتصاد کشور است، مدعی شده که خزانه و موجودی ارزی را پُر و پیمان تحویل دولت بعدی داده که اسناد و شواهد متعدد خلاف گویی آشکار او را اثبات می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، حسن روحانی رییس دولت یازدهم و دوازدهم اخیرا به بهانه دیدار با جمعی از استانداران دولت های یازدهم و دوازدهم تلاش کرده تا با حمله به دولت سیزدهم بار دیگر سیاست های ناکارآمد و شکست خورده دولت خود را که منجر به ایجاد انبوهی از مشکلات و معضلات اقتصادی برای کشور و ناامیدی و یأس در بدنه مردم شد به عنوان راه نجات کشور معرفی کند.

رییس دولت تدبیر و امید که دولتش از ارائه دو کیلو مرغ به دست مردم عاجز بود و برای ساماندهی به بازار مرغ قرارگاه تشکیل داده بود، با ذوق زدگی از نابسامانی بازار ارز در پی اغتشاشات و آشوب های خیابانی چند ماه اخیر مدعی شده است: برخلاف آنچه تحویل گرفته بودیم، خزانه را پر تحویل دادیم.

موجودی ارزی را چند صد میلیون دلار تحویل گرفتیم ولی با چند میلیارد دلار تحویل دادیم.

چنین ادعایی از سوی روحانی در حالی مطرح شده که نگاهی به دخل و خرج دولت در سال 1400 نشان می دهد دولت سیزدهم در حالی کار خود را آغاز کرد که خزانه را با کسری بیش از 480 هزار میلیارد تومانی تحویل گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسنادی که ادعای خلاف واقع روحانی را آشکار می کند

اسنادی که ادعای خلاف واقع روحانی را آشکار می کند