مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 01:152022-12-30ورزشي

بلاتکلیفی ورزشکاران اسکواش با مشخص نبودن رییس فدراسیون


سرمربی تیم ملی اسکواش با اشاره به تعطیلی اردوهای تیم ملی بعد از مسابقات قهرمانی آسیا کره جنوبی، گفت: برای برگزاری اردوها و اجرای برنامه های پیش بینی شده منتظر تعیین تکلیف ریاست فدراسیون اسکواش هستیم تا زودتر ورزشکاران از بلاتکلیفی خارج شوند.

- سرمربی تیم ملی اسکواش با اشاره به تعطیلی اردوهای تیم ملی بعد از مسابقات قهرمانی آسیا کره جنوبی، گفت: برای برگزاری اردوها و اجرای برنامه های پیش بینی شده منتظر تعیین تکلیف ریاست فدراسیون اسکواش هستیم تا زودتر ورزشکاران از بلاتکلیفی خارج شوند.

مجید روحانی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت تیم ملی اسکواش ایران، اظهار کرد: تیم ملی اسکواش در شرایطی در مسابقات تیمی قهرمانی آسیا کره جنوبی شرکت کرد که تنها 10 روز اردو در کیش برگزار کردیم که متاسفانه به نتایج خوبی دست پیدا نکردیم، در حال حاضر نیز برنامه های زیادی برای تیم ملی پیش بینی کردیم که متاسفانه با به تعویق افتادن مجمع انتخابات اسکواش و مشخص نبودن ریاست فدراسیون سبب شده تا در اجرای برنامه ها دچار بلاتکلیفی شویم.

وی گفت: در حال حاضر همه منتظر برگزاری مجمع و تعیین تکلیف ریاست فدراسیون اسکواش هستند تا زودتر برنامه های پیش بینی شده را عملیاتی کنیم، امیدوارم روز دوشنبه 12 دی انتخابات این فدراسیون برگزار شود تا ورزشکاران اسکواش از ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی ورزشکاران اسکواش با مشخص نبودن رییس فدراسیون

بلاتکلیفی ورزشکاران اسکواش با مشخص نبودن رییس فدراسیون