مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 22:402022-12-30سياسي

نباید در آشوب و فتنه دچار تردید شویم/ از سکوت خواص گله داریم


جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه زمینی امام علی (علیه السلام) گفت: طی سه ماه اخیر دیدیم تعدادی افراد معلوم الحال دنبال به آشوب کشیدن کشور بودند و نباید در چنین شرایطی دچار تردید شویم که این همان بصیریت است.

- ایسنا/کرمان جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه زمینی امام علی (علیه السلام) گفت: طی سه ماه اخیر دیدیم تعدادی افراد معلوم الحال دنبال به آشوب کشیدن کشور بودند و نباید در چنین شرایطی دچار تردید شویم که این همان بصیریت است.

سردار غلامحسین غیب پرور شامگاه 9 دی ماه در آیین یادواره شهدای شهرستان جیرفت و سومین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مصلای جیرفت با بیان خاطراتی از حاج قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس گفت: حاج قاسم نقطه ثقل و تکیه گاه بود و شجاعت همراه با راز و نیاز شبانه داشت و غیضش از دشمن تمام شدنی نبود اما پیش خانواده های شهدا و رزمندگان دل نرمی داشت و رقیق القلب بود.

وی حاج قاسم را مصداق بارز أَشِدَّاءُ عَلَی الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ.

دانست و افزود: حاج قاسم سلیمانی بعد از دوران دفاع مقدس همچنان لباس جهاد در را خدا پوشیده بود و کسی بدون این لباس نمی توانست تصورش کند و جبهه مقاومت را در اوج نامیدی بشار اسد و مشاورانش فرماندهی کرد و سوال اینجاست چه کسی مایه قوت و سکینه دل برای همه دنیا شد؟ او یک مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید در آشوب و فتنه دچار تردید شویم/ از سکوت خواص گله داریم

نباید در آشوب و فتنه دچار تردید شویم/ از سکوت خواص گله داریم