مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 18:002022-12-30اقتصادي

امام جمعه پل دختر: نظارت لازم بر بازار و قیمت ها صورت نگرفته است


متاسفانه نظارت لازم بر بازار و قیمت ها صورت نگرفته و افزایش قیمت ارز و طلا، قیمت سایر کالاها را تحت تاثیر قرارداده است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر ، حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه این شهر بصیرت مردم را لازمه پیشرفت کشور دانست و گفت : لازمه امروز جامعه بصیرت در چهار حوزه اعتقادی ، اخلاقی ، اجتماعی و سیاسی است و مردم با همین بصیرت تومار فتنه گران را در هم پیچیدند و نقشه شوم آنان را نقش برآب کردند.

وی با گرامی داشت  سالروز حماسه 9 دی و آغاز دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت، از حضور مردم در مراسم امسال در پل دختر تقدیر کرد.

امام جمعه پل دختر گفت:حضور مردم در صحنه در حوادث 9 دی سال 1388 مصداق کامل بصیرت سیاسی است و ملت ایران باردیگر نیز موفق شد با شناخت به موقع جنگ ترکیبی و هیبریدی دشمنان میثاق خود با ولایت فقیه را مستحکم تر از گذشته سازد.

وی به حوزه اقتصاد و گرانی در کشور اشاره کرد و افزود: بازار ارز، مسکن ،طلا و خودرو در کشور در نوسان فاحشی است که این امر به تعبیر کارشناسان بازارحبابی است که هر لحظه امکان نوسان در آن وجود دارد و این می توانداقتصاد کشور را متزلزل یامورد تقویت  قرار دهد.

موسوی یادآورشد: بانک مرکزی مهم ترین ارکان در ایجاد ثبات بازار طلا و ارزاست و اقدام های این بانک با ایجاد تحول در مدیریت آن ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه پل دختر: نظارت لازم بر بازار و قیمت ها صورت نگرفته است

امام جمعه پل دختر: نظارت لازم بر بازار و قیمت ها صورت نگرفته است