مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 15:352022-12-30سياسي

همواره حضور مردم در صحنه خنثی کننده توطئه ها بوده است


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان در طول این سال ها همیشه به دنبال ایجاد فتنه و توطئه هستند اما همواره حضور مردم در صحنه خنثی کننده توطئه ها بوده است.

- سردار اسماعیل کوثری جمعه 9 دی ماه در جمع مردم شهرستان نهاوند در مراسم گرامیداشت یوم الله 9 دی، اظهار کرد: مردم با بصیرت ایران اسلامی با حضور پرشور خود روز تاریخی و حماسی 9 دی را رقم زدند و این روز مهم به عنوان روز بصیرت در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شد.

وی تصریح کرد: دشمنان از مدت ها قبل فتنه را برنامه ریزی کرده بودند و در طول مدت فتنه هر اهانتی را انجام دادند و خون مردم را به جوش آوردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: دشمنان در طول این سال ها همیشه به دنبال ایجاد فتنه و توطئه هستند اما همواره حضور مردم در صحنه خنثی کننده توطئه ها بوده است.

وی به توطئه های دیگر دشمنان اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان با ایجاد داعش درصدد ضربه زدن به کشور بودند که این توطئه نیز با رشادت حاج قاسم و محور مقاومت خنثی شد.

کوثری خاطرنشان کرد: دشمنان با پیشرفت کشور مخالف هستند و در برجام هم به تعهدات برجامی خود پایبند نبوده اند و در مذاکرات اخیر هم بدقولی می کنند اما باید بدانند ایران اسلامی با گذشته فرق دارد و امروز قوی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همواره حضور مردم در صحنه خنثی کننده توطئه ها بوده است

همواره حضور مردم در صحنه خنثی کننده توطئه ها بوده است