مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 15:202022-12-30سياسي

ضرورت داشتن بصیرت در برابر دروغ های رسانه ای دشمن


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به گرانی و تورم و مشکلات حاصل از آن برای مردم گفت:دولت با کمک مجلس رفع مشکل گرانی را تسریع کند.

- ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به گرانی و تورم و مشکلات حاصل از آن برای مردم گفت:دولت با کمک مجلس رفع مشکل گرانی را تسریع کند.

آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های این هفته نماز جمعه یزد مورخ نهم دی 1401 با تاکید بر اینکه باید در رفتار و گفتار خود رضایت خدا را مدنظر قرار دهیم، اظهار کرد: هرکجا که خدا به ما اجازه نداده ورود نکنیم و بهترین مسیر برای پیشرفت و بهترین وسیله ای که مسیر را برای همه پیشرفت ها فراهم می کند، تقوا و اطاعت از خداست.

وی عنوان کرد: اگر می خواهیم همه زمینه ها برای رشد ما در ابعاد مختلف فراهم شود، باید از گناه بپرهیزیم زیرا گناه انسان را از خدا دور می کند و با این اتفاق، از کمک ها و مساعدت ها و رحمت الهی دور می شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه امروز دروغ ابزار دست دشمنان است و همواره در فتنه ها و مشکل آفرینی ها و انحرافات از آن استفاده می کند، افزود: دشمنان ما دروغ را درست می کنند و روی آن کار می کنند و از آن برای ایجاد مشکل در زمینه های مختلف و ابعاد زندگی فردی و اجتماعی و سیاسی استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت داشتن بصیرت در برابر دروغ های رسانه ای دشمن

ضرورت داشتن بصیرت در برابر دروغ های رسانه ای دشمن