مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 12:152022-12-30سياسي

مسئولان در مساله شبیخون فرهنگی خواب بودند/ما همیشه آماده مذاکرات دوطرفه هستیم


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر انقلاب در زمینه مساله شبیخون فرهنگی را هشدار دادند اما مسئولان فرهنگی خواب بودند و دشمنان مرحله به مرحله جلو آمدند تا به سال 88 رسیدیم.

- ایسنا/همدان عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر انقلاب در زمینه مساله شبیخون فرهنگی را هشدار دادند اما مسئولان فرهنگی خواب بودند و دشمنان مرحله به مرحله جلو آمدند تا به سال 88 رسیدیم.

سردار اسماعیل کوثری جمعه 9 دی ماه در مراسم روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در جمع مردم همدان، اظهار کرد: مردم در 9 دی سال 88 آنچنان حماسه ای آفریدند که این روز به نام یوم الله نامیده شد.

این روز نشان دهنده خار چشم دشمنان یعنی افرادی که در داخل چشم دیدن نظام را ندارند و خارجی هایی که برنامه ریزی می کنند و برخی حرف آنها را مانند وحی منزل باور می کنند، است اما آنها جز دروغ گفتن و فریب دادن مردم چیزی بلد نیستند.

آنها هیچ موقع حتی برای یک لحظه به فکر من و شما نیستند و برای ما دل نمی سوزانند اما ولایت دل می سوزاند.

کوثری با بیان اینکه حضرت امام راحل در سن 78 سالگی و با دست خالی و با جسم نحیف اما با توکل به خدا پا به میدان گذاشت، تصریح کرد: امام خمینی(ره) شاه را در سال 42 نصیحت کرد که به مردم خدمت کند اما شاه نوکر صفت بود و گوش نکرد بنابراین در اینجا حضرت امام(ره) اح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان در مساله شبیخون فرهنگی خواب بودند/ما همیشه آماده مذاکرات دوطرفه هستیم

مسئولان در مساله شبیخون فرهنگی خواب بودند/ما همیشه آماده مذاکرات دوطرفه هستیم