مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 11:502022-12-30سياسي

ضرورت پرداختن به هدایت تحصیلی و شغلی دانشجویان در مراکز مشاوره


رییس سازمان امور دانشجویان از مراکز مشاوره دانشگاه ها خواست در هدایت تحصیلی و شغلی دانشجویان حضور پررنگ تری داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، هاشم داداش پور معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان کشور در جلسه هیأت رییسه و مدیران حوزه دانشجویی، از دانشگاه نوشیروانی بابل بعنوان نماد نقش خیرین در توسعه و رشد و پیشرفت مراکز آموزشی نام برد.

وی در ادامه ضمن گرامی داشت یاد و نام مرحوم نوشیروانی بنیانگذار دانشگاه بابل، رویکرد خیرین را در مشارکت و توسعه دانشگاه ها ستود و خاطرنشان ساخت: خیرین از گذشته همواره مصدر خیر و منشأ اثرات متعالی در فعالیت های عام المنفعه بودند و در ساخت پل، مسجد، مدرسه و خانه عالم و… نقش پر رنگی ایفا می نمودند و امروز حضور این عزیزان در دانشگاه ها سبب بالندگی و سرعت بخشی برنامه ها شده است.

داداش در ادامه از مراکز مشاوره دانشگاه ها خواست در هدایت تحصیلی و شغلی دانشجویان حضور پررنگ تری داشته باشند.

وی تصریح کرد: اگر دانشجویی به موقع به دلیل عدم هدایت تحصیلی نتواند واحدها را بگذراند و مشمول مشروطی و یا سنواتی گردد، هم خود و خانواده دانشجو متضرر می گردد و هم دانشگاه با چالش ها و مشکلات خوابگاه و تغذیه مواجه خواهد شد و مراکز مشاور در پیشگیری از این چنین موضوعاتی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت پرداختن به هدایت تحصیلی و شغلی دانشجویان در مراکز مشاوره

ضرورت پرداختن به هدایت تحصیلی و شغلی دانشجویان در مراکز مشاوره