مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 11:302022-12-30اقتصادي

آغاز تعمیرات یکی از بزرگترین سوپرتانکرهای دنیا در ایزوایکو


تعمیر یکی از بزرگترین سوپرتانکرهای دنیا در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران در بندرعباس آغاز شده است.

- ایسنا/هرمزگان تعمیر یکی از بزرگترین سوپرتانکرهای دنیا در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران در بندرعباس آغاز شده است.

سرپرست گروه شناورهای بزرگ ایزوایکو در تشریح این خبر، افزود: این شناور به نام ناشا 332 متر طول، 58 متر عرض و 31 متر ارتفاع دارد و متعلق به ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران است.

علی عزیزی با بیان اینکه این سوپرتانکر با 300 هزار تن وزن، ظرفیت حمل دو میلیون بشکه نفت خام دارد، تصریح کرد: سندبلاست و رنگ آمیزی بدنه، تعمیر شبکه رانش، لوله های ورودی - خروجی و اصلی شناور، وینچ ها، الکتروموتورها و پمپ ها، بخشی از تعمیرات 45 روزه این شناور در ایزوایکو است.

سرپرست گروه شناورهای بزرگ ایزوایکو با اشاره به اینکه حدود 700 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم برای تعمیرات اساسی این شناور در حال فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: همه تعمیرات مورد نیاز با اتکاء به توان فنی، علمی و تجهیزات داخلی صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه هزینه تمام شده این تعمیرات اساسی در داخل کشور حدود سی تا 35 درصد پایین تر از رقبای خارجی است، عنوان کرد: پیش از این هم در سال 1398 برای نخستین بار یک نفتکش 320 هزار تنی در این مجتمع با موفقیت تعمیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تعمیرات یکی از بزرگترین سوپرتانکرهای دنیا در ایزوایکو

آغاز تعمیرات یکی از بزرگترین سوپرتانکرهای دنیا در ایزوایکو