مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 10:202022-12-30اقتصادي

25 میلیارد تومان تسهیلات به بخش عشایری استان سمنان تعلق گرفت


استاندار سمنان با بیان اینکه 25 میلیارد تومان تسهیلات تبصره 16 به عشایری استان اختصاص یافت، گفت: خرید دام از عشایر دیگر اقدامی است که برای رفع مشکلات این قشر صورت می گیرد.

- سید محمدرضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه خرید دام از عشایر با هدف رفع مشکلات این قشر در زمره اقدامات دولت در استان سمنان است، تاکید کرد: بیش از 31 هزار رأس دام تا کنون از عشایر استان خریداری شده است از سوی دیگر این آمادگی وجود دارد که دام بیشتری از عشایر استان خریداری شود.

وی با بیان اینکه در کنار این موضوع تسهیلاتی نیز برای عشایر استان سمنان در نظر گرفته شده است، افزود: از تبصره 16 بالغ بر 25 میلیارد تومان برای عشایری در نظر گرفته شده که انتظار داریم مسئولان این اداره کل نسبت به جذب و اعطای تسهیلات اقدام کنند.

استاندار سمنان با بیان اینکه 48 میلیارد تومان دیگر نیز برای رسیدگی به امور عشایر استان اختصاص یافته است، گفت: بزرگترین مشکلات عشایر استان تأمین علوفه است که امور عشایری مکلف به رسیدگی این امر شده است.

هاشمی با بیان اینکه دغدغه های عشایر در کنار علوفه سوخت و آرد است، گفت: رفع مشکلات عشایر به ارتقای تولید و اقتصاد این قشر تأثیر گذار در استان سمنان منجر خواهد شد لذا توجه ویژه ای به عشایر داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 میلیارد تومان تسهیلات به بخش عشایری استان سمنان تعلق گرفت

25 میلیارد تومان تسهیلات به بخش عشایری استان سمنان تعلق گرفت