مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 23:052022-12-29سياسي

«جهان کوچک ملایر» الگویی برای همه کشورها


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: مجموعه تفریحی و گردشگری جهان کوچک که به خوبی در شهرستان ملایر اجرا شده، بدون شک می تواند الگوی بسیار مناسبی برای سایر کشورها باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید عزت الله ضرغامی پنج شنبه در بازدید از مجموعه تفریحی و گردشگری مینی وُرلد (جهان کوچک) ملایر اظهار داشت: این اقدامی که در ملایر انجام شده یکی از کارهای بسیار خوب در حوزه گردشگری است که در برخی کشورها انجام شده است.

او افزود: مجموعه جهان کوچک شهر ملایر به صورت موضوعی بسیار جاذبه ایجاد می کند و می تواند علاوه بر ایجاد گردشگری، محیط تفریحی، شاد و آموزشی باشد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه بازدیدکنندگان در اینگونه مجموعه های تفریحی و گردشگری با دنیا آشنا می شوند ادامه داد: این ایده در معاونت گردشگری وزارتخانه مورد بحث قرار گرفت که در نقاط مختلف کشور اینگونه مجموعه ها را داشته باشیم.

ضرغامی گفت: امروز در بازدید از مجموعه جهان کوچک ملایر بسیار خوشحال شدیم که این طرح به خوبی در این شهرستان با سرمایه گذاری خوبی اجرا شده است .

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یادآور شد: زمین بسیار خوبی به این مجموعه اختصاص یافته و سازه های خوبی کار شده و در ارتباط با خود سازه اصلی، در مقیاس پایین تر کار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جهان کوچک ملایر» الگویی برای همه کشورها

«جهان کوچک ملایر» الگویی برای همه کشورها