مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 16:102022-12-29سياسي

جامعه حمل و نقل امروز، دارای بصیرت و وفادار به انقلاب اند


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی در نشستی مشترک با رانندگان حمل و نقل کالای شهرستان اراک گفت: جامعه حمل و نقل امروز، دارای بصیرت و وفادار به انقلاب اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک ظهر امروز در نشست مشترک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی با جمعی از رانندگان شهرستان اراک، ضمن بررسی وضعیت فعالیت رانندگان از تلاش رانندگان نمونه حمل و نقل کالای شهرستان اراک و رانندگانی که در جابه جایی مواکب در ایام اربعین حضور فعال داشتند تجلیل شد.

جهانی در این نشست با اشاره به این موضوع که خوشبختانه جامعه حمل و نقل امروز دارای بصیرت و وفادار به انقلاب و مردم است گفت: رانندگان گرداننده چرخ اقتصاد هستندکه اگر نباشند، تمامی بخش های دیگر اقتصاد به زحمت می افتند، لزوم توجه به مطالبات، رفع مشکلات و تسهیل امور رانندگان سال هاست که در دستور کار سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است و خوشبختانه جامعه امروز حمل و نقل  کشور برای خدمت رسانی به مردم همواره ثابت قدم است و علیرغم وجود برخی مشکلات و کمبودها اجازه سوء استفاده بیگانگان و دشمنان را نخواهند داد.

وی افزود: به پاس این خدمات عزم سازمانی بر این است تا با حمایت و پشتیبانی های همه جانبه و کمک مؤثر به رانندگان، رضایتمندی آنها را فراهم و دغدغه آنها را در ارائه خدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه حمل و نقل امروز، دارای بصیرت و وفادار به انقلاب اند

جامعه حمل و نقل امروز، دارای بصیرت و وفادار به انقلاب اند