مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 12:312022-12-29اجتماعي

افتتاح مدرسه خیر ساز 6 کلاسه ابتدایی شهر وراوی فارس با حضور وزیر آموزش و پرورش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مدرسه خیر ساز 6 کلاسه ابتدایی دخترانه مریم خواجه زاده با حضور یوسف نوری در شهر وراوی شهرستان مهر به بهره برداری رسید.

بر این اساس؛ این آموزشگاه 6 کلاسه با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال و زیر بنای 600 متر مربع در زمینی به مساحت 2000 متر مربع احداث شده است.

همچنین اعتبار ساخت این مدرسه با مشارکت 50 درصدی خیر مدرسه ساز، مریم خواجه زاده تامین شده است.

  گفتنی است این آموزشگاه دارای 6 باب کلاس، درس 2 باب اتاق اداری، 1 اتاق مشاوره 1 باب آزمایشگاه ، نمازخانه و سالن امتحانات است و بیش از 200 دانش آموز دختر در این مدرسه تحصیل خواهند کرد.

شایان ذکر است وزیر آموزش و پرورش در بدو ورود به شهر وراوی با حضور در گلزار شهدای این شهر و با اهدای شاخه گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.

در این مراسم، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس فارس، محمد فرخ زاده؛ معاون استاندار فارس، نماینده مردم مهر و لامرد در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران دو شهرستان مهر و لامرد و ائمه جمعه دو شهرستان و بخش های تابعه نیز حضور داشتند.

کلنگ احداث هنرستان خیر ساز شهر وراوی استان فارس با حضور یوسف نوری کلنگ احداث هنرستان فنی حرفه ای خیر ساز شهر وراوی شهرستان مهر استان فارس به زمین زده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مدرسه خیر ساز 6 کلاسه ابتدایی شهر وراوی فارس با حضور وزیر آموزش و پرورش

افتتاح مدرسه خیر ساز 6 کلاسه ابتدایی شهر وراوی فارس با حضور وزیر آموزش و پرورش