مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 11:252022-12-29اقتصادي

43 میلیارد تومان برای سد چناره چرداول اختصاص یافت


در سال جاری 43 میلیارد تومان برای سد چناره چرداول اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن بهرام نیا ظهر پنجشنبه دادامه برنامه های خود در سفر به شهرستان چرداول، از سد چناره بازدید کرد و در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت.

وی در این بازدید گفت: این سد دو منظوره بوده و برای حوزه کشاورزی و آب شرب در نظر گرفته شده است و شهرستان های سیروان و چرداول از این سد استفاده می کنند و بخشی از تامین آب شرب شهر ایلام در این پروژه دیده شده است.

استاندار ایلام با بیان اینکه 43 میلیارد در سالجاری برای پیشرفت سد چناره جذب اعتبار شده است، گفت: دو هزار 400 میلیارد تومان اعتبار کلی برای تکمیل سد چناره است.

بهرام نیا تاکید کرد: یک هزار و 600 هکتار از زمین های چرداول از سد چناره مشروب می شود و در صورت بهره برداری، مشکل آب شرب سیروان، چرداول، هلیلان و ایلام برطرف می شود.

ادای احترام به مقام شهدا، دیدار با خانواده شهدا، بازدید از پروژه چهار خطه محور ایلام - حمیل، بازدید از کارخانه کاغذ سنگی، بازدید از محل ایست و بازرسی شباب، بازدید از محل احداث سد چناره، دیدار مردمی و همچنین شرکت در نشست شورای اداری شهرستان چرداول از جمله برنامه های سفر استاندار ایلام به چرداول است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

43 میلیارد تومان برای سد چناره چرداول اختصاص یافت

43 میلیارد تومان برای سد چناره چرداول اختصاص یافت