مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 11:152022-12-29اقتصادي

2 میلیون گردشگر خارجی جذب می شود/ اتوبوس دریایی و کروز در راه


استاندار مازندران هذف گذاری جذب گردشگران خارجی را تاپایان کار دولت سیزدهم دو میلیون گردشگری خارجی اعلام کرد و گفت: اکنون 200 هزارگردشگر خارجی به استان سفر می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمود حسینی پور پیش ازظهر پنجشنبه در آیین در بابلسر با اظهار اینکه مازندران رتبه اول آمار گردشگران را به خود اختصاص داده است، افزود: این درحالی که فقط 10 درصد ظرفیت گردشگری استان استفاده می شود.

وی به سفر 20 میلیون مسافر ایام نوروز به استان گفت: 21 درصد جمعیت کشور با فاصله سه ساعت به مازندران می رسند و این استان از منظر تولیدات کشاورزی نیز مقام اول کشور را دارد و 14 محصول مهم کشاورزی از جمله آن است.

وی به فعالیت سه بندر مهم در استان اشاره کرد و گفت: سال های سال از بازار بزرگ سی آی اس غفلت کردیم اما با سیاست های دولت و برقراری ارتباط با کشورهای مختلف در شانگهای اهمیت مازندران مضاعف شد و هرگونه سرمایه گذاری در مازندران آینده درخشانی خواهد داشت حسینی پور با اظهار اینکه باید متناسب با ذائقه گردشگران، مازندران را مهیا کنیم، افزود: طبق هدفگذاری تا پایان دولت باید دو میلیون گردشگر خارجی در استان جذب شود و این میزان اکنون 200 هزار نفر است.

استاندار مازندران یادآور شد: در استان بیش از 60 رودخانه خوب وجود دارد که می توان به مقصد گردشگری تبیل کرد و عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 میلیون گردشگر خارجی جذب می شود/ اتوبوس دریایی و کروز در راه

2 میلیون گردشگر خارجی جذب می شود/ اتوبوس دریایی و کروز در راه