مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 10:502022-12-29سياسي

نظام مسائل مناطق حاشیه نشین کرمانشاه تدوین می شود


سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه نظام مسائل مناطق حاشیه نشین کرمانشاه تدوین می شود گفت: گروه های جهادی و مردمی فعال در محلات حاشیه نشین کرمانشاه به حکمرانی کمک می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ابراهیم رحیمی زنگنه در نشست بررسی مشکلات محلات حاشیه نشین منطقه سه کلانشهر کرمانشاه اظهار کرد: آنچه که ضرورت تحقق بیانیه گام دوم است و نگاه دولت سیزدهم برای مردمی سازی حکمرانی با کمک گروه های جهادی و مردمی فعال در مناطق حاشیه نشین اتفاق خواهد شد.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه گروه های جهادی خدمت بی منت و بدون چشم داشت را در تمام لحظات به مردم محروم ارائه می کنند، بیان کرد: تاکنون چندین جلسه با حضور گروه های جهادی فعال در مناطق حاشیه نشین کرمانشاه در فرمانداری برگزار شده است تا بتوانیم از توانایی آنها برای برطرف کردن مشکلات محلات استفاده کنیم.

رحیمی زنگنه با اشاره به دستور وزیر کشور برای برطرف کردن مشکلات مناطق حاشیه نشین، خاطرنشان کرد: در چند ماه گذشته خدمت رسانی به ساکنان این مناطق بیشتر شده است تا بخشی از مشکلات مردم محلی برطرف شود و در جلسه امروز نیز به دنبال مصوباتی برای رفع مشکلات کلی این مناطق هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام مسائل مناطق حاشیه نشین کرمانشاه تدوین می شود

نظام مسائل مناطق حاشیه نشین کرمانشاه تدوین می شود