موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 08:452022-12-29اجتماعي

توضیح دادستان کل کشور درباره اجازه فک پلمب مخازن مازوت در زمستان/ انتخاب سخت بین بد و بدتر!


دادستان کل کشور از برداشتن پلمپ مخازن مازوت در مدتی از سال خبر داد و گفت: به ناچار برای اینکه مردم از نعمت برق برخوردار باشند یک مدت در سال پلمپ مخازن برداشته می شود و اجازه استفاده مازوت را به نیروگاه ها می دهیم.

- خبرگزاری فارس؛ گروه حقوقی و قضایی: براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، از ابتدای سال تاکنون تهران فقط 2 روز هوای پاک داشته و 110 روز ناسالم برای گروه های حساس و 16 روز ناسالم برای همه را تجربه کرده است.

با تداوم شرایط ناسالم هوا لازم است به این موضوع به عنوان یکی از مصادیق حقوق عامه بپردازیم.

بنابر بخشنامه ای که دادستان کل کشور اواخر آذرماه سال جاری به دادستان های کل کشور ابلاغ کرده،  پیگیری و نظارت بر اجرای قانون هوای پاک یکی از مصادیق حقوق عامه است که متولی آن سازمان حفاظت محیط زیست است.

در این بخشنامه ضمن احصاء مهمترین تکالیف دستگاه های اجرایی در رعایت حقوق عامه بر ضرورت اجرای تکالیف قانونی تاکید و پیگیری قضایی یکی از وظایف دادستان های سراسر کشور عنوان شده است.

بدین معنا که دادستان های سراسر کشور باید مطالبی که در این بخشنامه عنوان شده است را پیگیری و تا به دستیابی به نتیجه مطلوب پیگیری کنند.

  بر اساس این بخشنامه ارتقا استانداردهای زیست محیطی ، جلوگیری از فعالیت های مراکز آلوده ، نظارت بر واحدهای، خدماتی، مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح دادستان کل کشور درباره اجازه فک پلمب مخازن مازوت در زمستان/ انتخاب سخت بین بد و بدتر!

توضیح دادستان کل کشور درباره اجازه فک پلمب مخازن مازوت در زمستان/ انتخاب سخت بین بد و بدتر!