مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 00:102022-12-28سياسي

شهید پورجعفری مرد زمان تنهایی و درددل های حاج قاسم بود


مسئول دفتر فرماندهی سپاه قدس با اشاره به اینکه شهید پورجعفری مرد زمان تنهایی و درد دل های حاج قاسم بود، بیان کرد: ایشان فرمان حاج قاسم را بدون دخل و تصرف اجرا می کرد.

- سردارمهدی ایرانمنش شامگاه هفتم دی ماه در سومین یادواره شهید حسین پورجعفری (عزیزِ سلیمانی) در دانشگاه شهید باهنر کرمان اظهار کرد: شهداء با شهادت خود معنویت به جامعه می دهند و حضور شهدای تفحص گواه این امر است.

وی با اشاره به اینکه امروز هر چه داریم از ثمره خون شهداست، افزود: وظیفه زنده نگه داشتن یاد شهدا را داریم زیرا بر گردن تک تک ما حق دارند و شهید شفاعت می کند.

خیلی ها بالای قبور شهدا حاجت گرفتند.

ایرانمنش در ادامه با اشاره به رفاقت بیش از 30 ساله اش با شهید حاج حسین پورجعفری بیان کرد: حاج حسین خیلی محجوب، خداشناس، متعبد و اهل قرآن بود و در کارها بسیار مراقبت می کرد.

وی با بیان اینکه شهید پورجعفری بصیرت و شناخت نسبت به ولایت داشت، تصریح کرد: ایشان در کار خود متخصص بود و زمانی که سال 78 سردارسلیمانی فرماندهی نیروی قدس را تحویل گرفتند دنبال فردی متین و رازدار بود و حاج حسین پورجعفری بهترین گزینه بود.

مسئول دفتر فرماندهی سپاه قدس گفت: شهید پورجعفری مثل سرباز گوش به فرمان حاج قاسم بود و کوچک ترین کارها را انجام می داد و حاج قاسم می گفت مثل یک مادر از من مراقبت می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید پورجعفری مرد زمان تنهایی و درددل های حاج قاسم بود

شهید پورجعفری مرد زمان تنهایی و درددل های حاج قاسم بود