مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 22:402022-12-28سياسي

تشییع آسمانیان در شهر فرشتگان سفیدپوش/شهدا چراغ راه صحنه های غبارآلود هستند


شهدا همیشه و خصوصا در وضعیت غبارآلود فعلی، چراغ راه و راهنما هستند و حرف شان این است که مردم، مانند خودشان پشت ولایت باشند تا کشور از حوادث مصون باشد.

- سعید رحیمی، فرماندار شهرستان ورزنه در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س)، با بیان اینکه امروز ظهر در شهرستان میزبان کاروان شهدای گمنام بودیم، اظهار داشت: کاروان شهدا از اژیه وارد شهرستان شدند و اولین جایی که مراسم استقبال از آن ها صورت گرفت میدان شهدای امنیت روستای کفران، بخش رودشت بود.

   وی با یادآوری اینکه حدود یک ماه قبل در همین مکان تشییع شهید مدافع امنیت، شهید داستانی را داشتیم، افزود: کاروان شهدا پس از رودشت وارد ورزنه شد و با توجه به اینکه مردم شهیدپرور ورزنه، همیشه در مراسم های مذهبی شرکت دارند، امروز نیز با وجود سردی هوا و بارندگی حضور پرشوری داشتند.

  رحیمی خاطرنشان کرد: بانوان دیار ورزنه به فرشتگان سفیدپوش معروف اند و این بانوان، امروز 11 شهید گمنام عملیات محرم که در شلمچه شناسایی شده بودند را تا گلستان شهدا تشییع کردند و بخشی از مراسم نیز از شبکه استانی پخش شد.

    فرماندار شهرستان ورزنه ادامه داد: پس از مراسم پیکر شهدا برای وداع به سالن گلزار شهدا برده شد و کاروان به سمت شهرستان هرند حرکت کرد، همچنین چند روز قبل هم یک شهید گم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع آسمانیان در شهر فرشتگان سفیدپوش/شهدا چراغ راه صحنه های غبارآلود هستند

تشییع آسمانیان در شهر فرشتگان سفیدپوش/شهدا چراغ راه صحنه های غبارآلود هستند