مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 18:252022-12-28سياسي

آمریکا به دنبال بازگشت به میز مذاکرات


مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه تحلیل های آمریکا در مواجهه با ملت ایران با شکست همراه شده است، گفت: آمریکا با اعمال فشارهای مختلف به دنبال بازگشت به میز مذاکره است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنتوانستند به این هدف دست پیدا کنند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به نابودی شوروی و اینکه جمهوری اسلامی ایران طی 31 سال گذشته در تقابل مستقیم با آمریکا قرار داشته است، تصریح کرد: آمریکا در فتنه سال 88 برای جلوگیری از قدرت نمایی جمهوری اسلامی ایران حضور 40 میلیونی مردم در انتخابات را به بهانه های واهی به حاشیه برد.

طائب با بیان اینکه آمریکا سعی در جلوگیری از نفوذ هرچه بیشتر جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان دارد، گفت: آمریکا براساس سند امنیت ملی خود باید تا سال 2030 به کدخدای دهکده جهانی تبدیل شود و این موضوع تنها از طریق گسترش شبکه های ارتباطی صورت می گیرد اما نفوذ ایران در منطقه خاورمیانه یکی از چالش های جدی آمریکا است.

وی ادامه داد: خاورمیانه به عنوان یک جغرافیای استراتژیک برای آمریکا از اهمیت بالایی برخوردار است و تسلط بر ایران به عنوان کشوری که در مقابل سیاست های آمریکا ایستاده است نقش ویژه پیدا می کند زیرا سایر کشورها مانند ایران، چین و روسیه در حال رقابت با آمریکا هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا به دنبال بازگشت به میز مذاکرات

آمریکا به دنبال بازگشت به میز مذاکرات