مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 17:552022-12-28سياسي

حضور بیش از 3هزار و200 نفر آزمون ورود به حرفه مهندسان استان کردستان


آزمون و مورود به حرفه مهندسان در استان همزمان با سراسر کشور با حضور3 هزار و203نفر در روزهای پنج شنبه وجمعه این هفته برگزار می شود.

- ایسنا/کردستان مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: آزمون و مورود به حرفه مهندسان در استان همزمان با سراسر کشور با حضور3 هزار و203نفر در روزهای پنج شنبه وجمعه این هفته برگزار می شود.

جهانگیر الیاسی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در اجرای مواد 5، 11و 21 آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، آزمون های ورود به حرفه مهندسان در هفت رشته مهندسی، معماری صلاحیت های (نظارت و اجرا)، عمران صلاحیت های (نظارت، محاسبات، اجرا)، تاسیسات مکانیکی (نظارت، طراحی و اجرا)، تاسیسات برقی (نظارت، طراحی و اجرا)، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک برای اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی در تاریخ های8و9 دیماه ماه سال 1401 از طریق ارکان اجرایی و نظارتی در استان کردستان همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

الیاسی ادمه داد: 3هزارو203نفر شامل 2587 نفر آقا و 616 نفرخانم به منظور دریافت پروانه اشتغال به کار در آزمون ورود به حرفه ثبت نام کرده اند که با شرکت در آزمون و کسب حد نصاب لازم به این حرفه ورود پیدا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بیش از 3هزار و200 نفر آزمون ورود به حرفه مهندسان استان کردستان

حضور بیش از 3هزار و200 نفر آزمون ورود به حرفه مهندسان استان کردستان