مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 17:002022-12-28حوادث

رازگشایی از پرونده قتل خانوادگی در شهر قدس


فرمانده انتظامی شهرستان قدس از دستگیری عاملان قتل خانوادگی با تلاش مأموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد و گفت: متهمان دستگیر شده به قتل پدر خانواده با همدستی دو نفر اعتراف کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ شاهپور فلاحی از دستگیری عاملان قتل خانوادگی با تلاش مأموران پلیس آگاهی شهرستان قدس خبر داد و گفت: با به دست آمدن اخباری در خصوص وقوع یک قتل در شهرستان قدس، مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات گسترده میدانی و بررسی شواهد و مدارک موجود، اقدامات فنی را برای دستگیری عاملان قتل آغاز کردند که در تحقیقات اولیه مشخص شد به احتمال قوی، خانواده مقتول در این قتل دست داشته و قتل خانوادگی به نظر می رسد.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از اخذ دستور قضایی، همسر و دختر مقتول که از مظنونان اصلی پرونده بودند را دستگیر و مورد بازجویی قرار دادند.

وی افزود: متهمان دستگیر شده پس از بازجویی به ناچار به قتل پدر خانواده با همدستی دو نفر از آشنایان خود اعتراف کردند که بلافاصله دیگر متهمان دستگیر و پرونده مقدماتی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

فلاحی تصریح کرد: مهارت های کنترل خشم در زمان های عصبانیت و خارج شدن از محیط های متشنج و پر استرس در شرایط بحرانی، می تواند راهکاری مناسب برای کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رازگشایی از پرونده قتل خانوادگی در شهر قدس

رازگشایی از پرونده قتل خانوادگی در شهر قدس