مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 15:002022-12-28سياسي

پیکر یک شهید گمنام در استانداری سمنان آرام گرفت


طی مراسمی با حضور مردم قدرشناس و شهید پرور استان سمنان پیکر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس در المان شهدای گمنام استانداری سمنان به خاک سپرده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، ضمن بیان اینکه این شهید گرانقدر در جزیره مجنون تفحص شده است، گفت: این شهید گمنام 26 ساله در عملیات خیبر شهد نوشین شهادت را نوشید و به دیدار حق شتافت.

سید محمدرضا هاشمی با بیان اینکه مراسم گرامی داشت این شهید والامقام نیز امروز در استانداری سمنان برگزار می شود، تاکید کرد: امروز شاهد حضور پرشور مردم شهید پرور سمنان در تشییع این شهید گرانقدر از سپاه ناحیه سمنان تا مجموعه استانداری بودیم که صحنه هایی با شکوه از قدرشناسی مردم سمنان را به نمایش گذاشت.

وی با بیان اینکه هر چه امروز از عزتمندی، اقتدار و امنیت داریم از وجود شهدا است، افزود: این ششمین و آخرین شهید گمنامی بود که در یک هفته اخیر مهمان مردم استان بوده و فضای دیار سمنان را عطرآگین کرده بود که سه شهید روز قبل در شاهرود، یک شهید در گرمسار، یک شهید در سمنان و امروز نیز شهید دیگری در مجموعه استانداری به خاک سپرده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، در این مراسم معنوی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و مسئولان دستگاه های اجرایی و خدماتی و فرهنگی و همچنین انتظامی و نظامی حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر یک شهید گمنام در استانداری سمنان آرام گرفت

پیکر یک شهید گمنام در استانداری سمنان آرام گرفت