مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 13:002022-12-28سياسي

روحانیون توجه ویژه ای به فعالیت های تربیتی داشته باشند


رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور خواستار نگاه ویژه تر به مساجد شد و گفت: روحانیون توجه ویژه ای به فعالیت های تربیتی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری صبح چهارشنبه در نشست با اعضای شورای عالی روحانیت استان بوشهر اظهار داشت: نگاه برنامه ای و راهبردی و طراحی های بسیار خوب و دقیقی از سوی نماینده ولی فقیه در استان بوشهر هستیم که باعث پیشرفت استان شده است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری شورای عالی روحانیت استان بوشهر بیان کرد: روحانیت دارای ظرفیت بسیار بالایی است و قرار گرفتن روحانیون در کنار هم برکات فراوانی در پی دارد که باید چنین برنامه هایی در دیگر نقاط کشور نیز انجام شود.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور اضافه کرد: کمیسیون های جانبی شورای روحانیت نیز می تواند اثرگذار باشد و انتظار می رود برنامه های این شورا با قدرت ادامه یابد و با ظرفیت شناسی و طراحی های جدید شاهد پیشبرد کار باشیم.

وی رهبر معظم انقلاب را فخر شیعه در زمان حاضر عنوان کرد و ادامه داد: وضعیت زمانه اقتضا می کند که هم خودمان از برکات ولایت بهره مند شویم و هم دیگران را بیشتر بهره مند سازیم.

حجت الاسلام حاج علی اکبری با بیان اینکه روحانیت نقش مهمی در بسط این مبانی دارد تصریح کرد: وجود رهبر معظم انقلاب برکت فراوانی برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیون توجه ویژه ای به فعالیت های تربیتی داشته باشند

روحانیون توجه ویژه ای به فعالیت های تربیتی داشته باشند