مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 08:552022-12-28سياسي

کدام زندانیان می توانند از حمایت ستاد دیه بهره مند شوند؟


مدیر نمایندگی ستاد دیه قم با اشاره به اینکه در این ستاد فقط پرونده های غیرعمد بررسی می شود، گفت: نفقه، مهریه، حوادث کارگاهی، تصادفات و محکومیت های مالی غیر از کلاهبرداری پرونده هایی است که در این ستاد بررسی می شود.

- ایسنا/قم مدیر نمایندگی ستاد دیه قم با اشاره به اینکه در این ستاد فقط پرونده های غیرعمد بررسی می شود، گفت: نفقه، مهریه، حوادث کارگاهی، تصادفات و محکومیت های مالی غیر از کلاهبرداری پرونده هایی است که در این ستاد بررسی می شود.

رضا مرادی پور در گفت وگو با ایسنا در رابطه با ساختار ستاد مردمی دیه و کمک به آزاد زندانیان نیازمند عنوان کرد: این ستاد به صورت هیئت امنایی اداره می شود که رییس کل دادگستری استان رییس هیئت امنا و مدیرکل کمیته امداد، مدیرکل زندان های استان و چهار نفر از معتمدین از اعضای آن هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه در این ستاد فقط پرونده های غیرعمد بررسی می شود، تصریح کرد: نفقه، مهریه، حوادث کارگاهی، تصادفات و محکومیت های مالی غیر از کلاهبرداری پرونده هایی است که در این ستاد بررسی می شود.

وی بابیان اینکه اساس شیوه نامه ستاد دیه، افرادی که سوابق کیفری نداشته و بدهی کمتری داشته باشند و یا جز خانواده شهدا و جانبازان باشند در اولویت آزادی هستند، اضافه کرد: در سال گذشته با همکاری کنگره شهدای ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام زندانیان می توانند از حمایت ستاد دیه بهره مند شوند؟

کدام زندانیان می توانند از حمایت ستاد دیه بهره مند شوند؟