مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 23:352022-12-27سياسي

لزوم اختصاص اعتبار 150 میلیارد تومانی برای حل مشکلات مدارس آمل


فرماندار آمل از برآورد اعتبار 150 میلیارد تومانی برای حل مشکلات مدارس این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سید عباس حسینی امشب همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) در یادواره 100 شهید حوزه جوادالائمه به میزبانی روستای کمانگرکلا بخش دشت سر این شهرستان، اظهار کرد: آمل از شهرهای شاخص شمال کشور است که مردم این شهرستان با خلق حماسه اسلامی 6 بهمن سال 1360 و تقدیم بیش از 40 شهید توانستند طومار کمونیست ها را در هم بپیچند و برای همیشه در وصیت نامه سیاسی الهی امام راحل ماندگار شوند.

وی افزود: این شهر دیار علما، ادیبان، بزرگان دینی، مراجع تقلید و چهره های شاخص است که نمونه بارز آن پرورش مفاهر جهان اسلام علامه ذوالفنون آیت الله حسن حسن زاده آملی و مفسر کبیر قرآن آیت الله عبدالله جوادی آملی در این شهرستان است.

فرماندار آمل تصریح کرد: این شهرستان با بیش از 4 هزار معلم، 70 هزار دانش آموز و 420 مدرسه از شهرهای شاخص و پرجمعیت بدنه تعلیم و تربیت در حوزه خانواده آموزش و پرورش است.

حسینی با اعلام فعالیت پنج دانش آموز المپیادی در این شهرستان که دو دانش آموز المپیاد در حوزه علوم ریاضی هستند، بیان کرد: در سال جاری از 10 دانش آموز اعزامی کشور ایران به المپیاد جهانی علوم ریاضی به میزبانی کشور ژاپن از آمل هستند که 8 دانش آموز دیگر در ته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اختصاص اعتبار 150 میلیارد تومانی برای حل مشکلات مدارس آمل

لزوم اختصاص اعتبار 150 میلیارد تومانی برای حل مشکلات مدارس آمل