مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 21:402022-12-27سياسي

بیشتر ساخت و سازهای یاسوج روی گسل فعال این شهر است


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: گسل شهر یاسوج فعال است و متاسفانه بیشترین ساخت و سازها در مسیر همین گسل انجام شده است.

- سید علی احمدزاده در نشست بم سفیر نوسازی که برای ایران قوی در شهر یاسوج برگزار شد، در نشست ویدئوکنفرانس با وزیر راه و شهرسازی با گرامیداشت یاد درگذشتگان حادثه دلخراش زلزله شهر بم گفت: سال 99 زلزله 5.

6 ریشتری شهر سی سخت، خسارات زیادی به بار آورد بنابراین باید از زلزله هایی که در کشور رخ داده برای مقاوم سازی بناها سرمشق و الگو بگیریم.

وی بر ضرورت مطالعات پهنه بندی و ریز پهنه بندی تاکید کرد و افزود: باید مطالعات در این زمینه هر چه سریعتر انجام و در اختیار مهندسان قرار گیرد.

احمد زاده شناسایی گسل های زلزله خیز در استان را مهم و حیاتی دانست و اظهار کرد: گسل شهر یاسوج فعال است و متاسفانه بیشترین ساخت و سازها در مسیر همین گسل انجام شده است که توجه به این مورد در کاهش تلفات ناشی از زلزله نقش دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در رسیدگی به شهرهای زلزله زده از روستاها غافل نشویم، مقاوم سازی روستاها یک ضرورت اجتناب ناپذیر است لذا استفاده از تکنولوژی و مصالح نوین در ساخت و سازها در کاهش تلفات ناشی از زلزله موثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشتر ساخت و سازهای یاسوج روی گسل فعال این شهر است

بیشتر ساخت و سازهای یاسوج روی گسل فعال این شهر است