مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 19:352022-12-27سياسي

نیازمند تقویت و انسجام فعالیت های تشکیلاتی در سطوح مختلف هستیم


رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: نیازمند تقویت و انسجام فعالیت های تشکیلاتی در سطوح مختلف هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری عصر سه شنبه در نشست دختران فاطمی در بوشهر اظهار داشت: تقابل حق و باطل از گذشته وجود داشته و در ادامه نیز شاهد آن خواهیم بود.

وی با اشاره به هجوم جریان باطل به جریان حق از گذشته تاکنون ادامه داد: از اول تاریخ تا پایان این درگیری و رویارویی همیشه وجود داشته و خواهد داشت.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به موارد مختلف در تاریخ به ویژه در دوران شهادت حضرت زهرا (س) افزود: گاهی جبهه حق در غریب ترین جای خودش قرار داشته است.

وی در خصوص اتفاقات اخیر کشور توضیح داد: هرچقدر این مبارزه سخت تر شود بچه هایی که به منطق حضرت زهرا (س) مجهز باشند سر زنده تر خواهند شد.

حاج علی اکبری تصریح کرد: بیشترین فرصت ها از دل تهدیدها وجود دارد که باید پاسخ دهیم؛ چرا که این شرایط فرصتی ایجاد می کند که حق خودش را نمایان کند و پاسخ شبهات هم داده شود.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور اظهار داشت: الان وقت مجهز شدن شما بچه ها است؛ الان وقت انگیزه برای تقویت فکر، قلم و زمان قوت بچه های انجمن اسلامی است تا مبانی فکری و جهان بینی خودشان را ترسیم کنند و جهالت مدرن را افشا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند تقویت و انسجام فعالیت های تشکیلاتی در سطوح مختلف هستیم

نیازمند تقویت و انسجام فعالیت های تشکیلاتی در سطوح مختلف هستیم