مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 13:102022-12-27اجتماعي

علت تاخیر ناوگان جاده ای در پایانه های مسافری چیست؟


رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای درباره علت تاخیر ناوگان جاده ای در پایانه های مسافری، گفت: بعضی تاخیرها موجه بوده که به دلیل مشکل ناوگان یا اینترنت است، - یک سری تاخیرها هم به دلایل غیرموجه مثل مسافرگیری در مسیر بوده که با رانندگان و شرکت های حمل ونقلی متخلف برخورد می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داریوش امانی با حضور در یک برنامه تلویزیونی درباره اینکه وضعیت کنونی راه های کشور با توجه به بارش های اخیر به چه صورت است، اظهار کرد: در زمان بارش های اخیر، یکی دو ساعت برخی جاده های اصلی به دلیل کولاک و برف بسته شدند، اما اکنون همه راه های اصلی به جز جاده قدیم پل دختر به خرم آباد باز است و مشکلی نداریم.

وی با بیان اینکه اولین اولویت ما راه های شریانی و اصلی و اولویت بعدی راه های روستایی است، افزود: الان اکثریت راه های روستایی باز است مگر اینکه صعب العبور باشد که با بازسازی و نوسازی ناوگان راهداری، زمان بسته بودن راه های صعب العبور حداکثر به 15 روز رسیده است.

رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با بیان اینکه 231 هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی در کشور داریم، افزود: از این میزان 34 هزار کیلومتر راه اصلی و شریانی و مابقی فرعی و روستایی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت تاخیر ناوگان جاده ای در پایانه های مسافری چیست؟

علت تاخیر ناوگان جاده ای در پایانه های مسافری چیست؟