مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 11:502022-12-27ورزشي

حضور 5 تیم آذربایجان شرقی در لیگ کشوری تکواندو


رییس هیات تکواندو آذربایجان شرقی گفت: برای اولین بار در تاریخ تکواندو آذربایجان شرقی پنج تیم در مسابقات لیگ کشوری حضور داشته و این حضور پرتعداد امید بخش و خوشحال کننده است.

- جعفر رنجبر پور در گفت وگو با خبرنگار مهر افزود: تیم تکواندو مس سونگون ورزقان با ملی پوشان تکواندو استان در حال حاضر در رده دوم گروه خود قرار گرفته و هجدهم دی ماه به مصاف تیم های کن و فرمانیه خواهد رفت و چهاردهم بهمن ماه که آخرین هفته مسابقات لیگ برتر تکواندو می باشد مقابل تیم های دانشگاه آزاد و یزدان صف آرایی خواهد کرد.

رنجبرپور در خصوص تیم تکواندو هیئت تبریز عنوان کرد: تیم تکواندو تبریز با هزینه مشترک هیئت تبریز و هیئت استان راهی بیست و پنجمین دوره لیگ نوجوانان پسر باشگاه های کشور گرامیداشت شهید ابراهیم هادی شد و در این بین با شایستگی تمام به مقام سوم مسابقات دست یافت.

وی همچنین خاطر نشان کرد: در پایان این رقابت ها استاد عبدالرسول شریفی سرپرست تیم هیئت تکواندو تبریز به عنوان بهترین سرپرست انتخاب شد.

رنجبرپور با بیان اینکه تیم نونهالان هیئت تکواندو عجب شیر در لیگ برتر تاریخ سازی کرده است، یادآور شد: در این مسابقات تیم عجب شیر پس از رقابت با 13 تیم دیگر و تنها با اختلاف یک امتیاز با شایستگی تمام روی سکوی سوم ایستاده و مدال برنز بر گردن آویخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 5 تیم آذربایجان شرقی در لیگ کشوری تکواندو

حضور 5 تیم آذربایجان شرقی در لیگ کشوری تکواندو