مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 23:202022-12-26اقتصادي

اختصاص230 میلیارد تومان از اعتبارات سفررییس جمهوری درحوزه راهداری


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از تخصیص بالغ بر 230 میلیارد تومان اعتبار تاکنون، جهت تحقق مصوبات سفر ریاست جمهوری در حوزه راهداری استان خبر داد.

- پیمان آرامون در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به دنبال سفر ریاست جمهوری به استان در اوایل سال جاری مصوباتی در حوزه حمل و نقل و راهداری انجام گرفت که از جمله آن می توان به حذف و اصلاح نقاط حادثه خیز و لکه گیری و روکش آسفالت محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد.

وی افزود: تصویب 210 میلیارد تومان برای اصلاح نقاط حادثه خیز و تکمیل 4 تقاطع پر تصادف، نصب 250 کیلومتر نیوجرسی مفصلی جهت ارتقا ایمنی و جداسازی محورهای اصلی و 4 خطه و نیز تصویب مبلغ 350 میلیارد تومان برای لکه گیری و روکش راه های شریانی استان به طول 300 کیلومتر و لکه گیری و روکش راههای اصلی و فرعی غیر شریانی استان به طول 250 کیلومتر از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان در حوزه راهداری بوده است.

آرامون با اشاره به پیشرفت فیزیکی متوسط بالغ بر 71 درصدی پروژه های اصلاح نقاط حادثه خیز مصوبات سفر ریاست جمهوری ادامه داد: این پروژه ها ایمن سازی و اصلاح نقطه پر حادثه آبگرم محور ارومیه - سلماس، تکمیل تقاطع سه راهی ایواوغلی در محور خوی - قره ضیاالدین، تکمیل تقاطع سه راهی قره ضیاالدین، تکمیل زیرگذر شیخ لر در شهرستان بوکان و ایمن سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص230 میلیارد تومان از اعتبارات سفررییس جمهوری درحوزه راهداری

اختصاص230 میلیارد تومان از اعتبارات سفررییس جمهوری درحوزه راهداری