مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 20:252022-12-26سياسي

8 پروژه آموزشی استان سمنان در دست اجرا است/ مدارس نیازمند بهسازی


استاندار سمنان درباره اجرای طرح های آموزشی استان، گفت: ساخت 209 کلاس درس توسط بنیاد برکت در حال اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمدرضا هاشمی شامگاه دوشنبه در در جلسه شورای آموزش و پرورش و شورای پشتیبانی سواد آموزی استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه این استان آمادگی دارد تا برگزاری دوره ها و اردوهای پژوهشی، علمی و آموزشی کشوری را با وجود پتانسیل ها و ظرفیت های مطلوب خود، میزبانی کند، تاکید کرد: استان سمنان به معنای واقعی یک استان فرهنگی است و بیش از 130 هزارنفر از جمعیت استان دانش آموز هستند.

وی با بیان اینکه افزایش رشته های درسی در دانشگاه فرهنگیان استان باعث شد تا با رشد تعداد دانشجو در این دانشگاه مواجه شویم، تاکید کرد: از محل سفر ریاست جمهوری به استان بیش از 200 میلیارد تومان برای نوسازی مدارس استان اختصاص یافت.

استاندار سمنان گفت: تعداد هشت پروژه آموزشی با 209 کلاس درس توسط بنیاد برکت در سطح استان در حال اجراست و 32 پروژه آموزشی نیز از محل بنیاد برکت با 232 کلاس درس اجرا شده و در حال بهره برداری است.

هاشمی با بیان اینکه در استان سمنان 334 مدرسه تخریبی داریم که نیاز است در این حوزه مساعدت ویژه با همراهی خیرین مدرسه ساز استان همراه شود تا شاهد رشد و تحول در این زمینه باشیم، ابراز کرد: ضرورت دارد تا در بحث توزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 پروژه آموزشی استان سمنان در دست اجرا است/ مدارس نیازمند بهسازی

8 پروژه آموزشی استان سمنان در دست اجرا است/ مدارس نیازمند بهسازی