مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 18:352022-12-26سياسي

گزارش مدیران اجرایی به سران با وضع موجود فاصله دارد


گزارش ها و وعده هایی که بعضی از مدیران اجرایی کشور به سران نظام می دهند آن قدر با وضع موجود کشور فاصله دارد که حتی اگر بخشی از آن هم محقق شود شاهکار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مورد متروی پرند عنوان یادداشت محسن هاشمی رفسنجانی در روزنامه اعتماد است که در آن آمده است: رییس جمهور از پروژه در حال احداث متروی پرند بازدید و با توضیحات مدیران پروژه قول داده، سوم خرداد 1402 پروژه ای که 14 سال پیش آغاز شده و سال هاست مردم این شهر چشم انتظار رسیدن قطار مترو هستند (قطار مترو و نه ایستگاه مترو) مورد بهره برداری قرار گیرد.

پرند در 30 کیلومتری جنوب غربی تهران در شهرستان رباط کریم در کنار آزادراه تهران-ساوه از سال 1373 به شهر جدید تبدیل شده و براساس سرشماری سال 95 حدود 100 هزار نفر جمعیت داشته، ولی هم اکنون با 17 هزار هکتار صحبت از 250 هزار نفر جمعیت می شود.

براساس نقشه های اولیه دارای 6 فاز بوده است.

فاز های اولیه شخصی ساز و ویلایی و باغ ویلا و فاز های بعدی به انبوه سازی با نام های مختلف از جمله کوزو، کیسون، مسکن مهر و اخیرا طرح ملی مسکن اختصاص داده شده است.

از گذشته این شهر دارای خط مستقل راه آهن بوده و روزانه قطار حومه ای شرکت راه آهن تا ایستگاه راه آهن تهران که خط 3 مترو نیز از آن عبور می کند و بالعکس تردد می نماید و به تبادل مسافر با مترو نیز می پردازد، ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش مدیران اجرایی به سران با وضع موجود فاصله دارد

گزارش مدیران اجرایی به سران با وضع موجود فاصله دارد