مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 18:052022-12-26اقتصادي

سالانه یک میلیارد دلار پوشاک به کشور قاچاق می شود


­مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صمت گفت: براساس برآوردهای انجام شده سالانه معادل یک میلیارد دلار قاچاق پوشاک وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت محسن گرجی با اشاره به اینکه پوشاک صنعتی اشتغال آفرین با حداقل میزان سرمایه است، گفت: هم اکنون در مجموعه پوشاک اعم از حوزه صنعتی، صنفی، تولیدی و توزیعی حدود یک میلیون نفر اشتغال دارند.

مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صمت اظهار داشت: با توجه به طرح توسعه ای که در مجموعه پوشاک وجود دارد ما نیز نهایت تلاش را داریم تا در هماهنگی خرید ماشین آلات و اختصاص وام هایی اعم از وام های تامین مالی زنجیره ای و وام تبصره 18 از این مجموعه حمایت کنیم.

مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و منسوجات وزات صمت با اشاره به راهبرد توسعه بازار های صادراتی گفت: در این راستا اسفندماه امسال با حمایت وزارت صنعت غرفه مشترکی در نمایشگاه پوشاک روسیه خواهیم داشت و با توجه به اینکه نمایشگاه پوشاک روسیه یکی از قدیمی ترین و معتبرترین نمایشگاه ها است حضور در این نمایشگاه می تواند فرصتی برای ورود صنعت گران حوزه پوشاک کشور به بازار مستعد روسیه باشد.

گرجی با بیان اینکه صنعت پوشاک یک صنعت اشتغال آفرین با کمترین سرمایه است، بیان داشت: 700 مجموعه تولید کننده پوشاک صنعتی و 300 هزار واح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالانه یک میلیارد دلار پوشاک به کشور قاچاق می شود

سالانه یک میلیارد دلار پوشاک به کشور قاچاق می شود