مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 14:552022-12-26اقتصادي

مازندران بر روی سفره زیرزمینی و نالان از کمبود آب


قطع مکرر آب آشامیدنی، شهروندان شرق مازندران را کلافه کرده است و مردم بر این باورند که باید علاوه بر مدیریت صحیح مصرف، مسؤولان هم برای رفع مشکل چاره اندیشی کنند و همه مشکلات را از مصرف کننده نبینند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، همواره تصور ما از پاییز و زمستان پرآبی و وفور آب و باران بوده است اما گویا کم آبی در سال های اخیر دیگر تابستان و زمستان و فصل گرم و سرد نمی شناسد و با توجه به کاهش بارش باران عدم مدیریت صحیح منابع آبی، هدررفت آب و.

شاهد کم آبی های متعدد در نقاط مختلف کشور و از جمله استان مازندران و به خصوص شرق مازندران هستیم.

شرق مازندران در سال های اخیر همواره از کمبود آب  رنج می برده و تنش آبی آن به دفعات توسط مسؤولان امر هشدار داده شده است و بر مدیریت منابع آبی، جلوگیری از هدررفت آب ، صرفه جویی تاکید شده و  تلاش برای حفر چاله های جدید توسط مسؤولان مربوطه در دستور کار بوده، اما همچنان شاهد کمبود آب، تنش آبی و قطع مکرر آب در برخی نقاط شرق مازندران هستیم که موجب کلافگی شهروندان و روستانشینان شده است.

* کلافگی قطع آب مردم نکا بدون اطلاع قبلی میرزاپور یکی از شهروندان نکایی با اشاره به اینکه در پاییز امسال قطع مکرر آب در ساعات مختلف شبانه روز و به خصوص در شب در منطقه دوگنبدان زندگی مردم را با مشکل مواجه کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران بر روی سفره زیرزمینی و نالان از کمبود آب

مازندران بر روی سفره زیرزمینی و نالان از کمبود آب