مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 14:352022-12-26اقتصادي

پروازهای باری و مسافری پیام-روسیه توسعه می یابد


مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: طی نشستی مشترک میان مجموعه پیام و مسکو مقرر شد پروازهای باری و مسافری میان این دو مجموعه توسعه یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، اکبر قنبرپور، مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، امروز، در نشستی با شرکت های روسی و ایرانی فعال در زمینه حمل و نقل هوایی، با اشاره به بهره مندی این فرودگاه از ظرفیت کارگو، گفت: با توجه به پتانسیل ها و توانمندی های خوبی که در این فرودگاه وجود دارد از این توانایی در جهت توسعه پروازهای کارگو بین پیام و مسکو استفاده خواهد شد.

وی افزود: هم اکنون پیام در سه محور کاری از جمله منطقه ویژه اقتصادی با هدف استقرار و و ارائه خدمات به واحدهای تولیدی و صنایع، ترانزیت و حمل و نقل و فرودگاهی در بخش هایی از جمله کارگو، مسافری، آموزشی و تعمیرات و نگهداری هواپیما در حال فعالیت است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت بخش هوانوردی فرودگاه پیام در بخش های مختلف، اظهار کرد: این فرودگاه از تمام امکانات کامل برخوردار و آمادگی نشست و برخاست هر نوع هواپیمایی را دارد و آشیانه های مختلفی نیز در پیام وجود دارد.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در ادامه به آمادگی این فرودگاه و مسکو برای توسعه پروازها در بخش هایی از جمله کارگو و مسافری اشاره کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروازهای باری و مسافری پیام-روسیه توسعه می یابد

پروازهای باری و مسافری پیام-روسیه توسعه می یابد